Τί πρέπει να γίνει με το ΞΕΝΙΑ;

Τη Κυριακή που μας πέρασε συμμετείχα και εγώ στη πολύ καλή πρωτοβουλία που είχε ο συνδυασμός "Άλλη Πρόταση" για να γνωρίσουμε την Ακροναυπλία. Από την αρχή τέθηκε σαν προβληματισμός τί θα γίνει με το παλιό ΞΕΝΙΑ. Όπως είναι φυσικό οι απόψεις είναι πολλές. Ανάμεσα στα άλλα ακούστηκε πως πρέπει να κατεδαφισθεί ή αλλιώς "μπουρλότο". <img class="alignnone" src="http://i176.photobucket.com/albums/w166/sxoliastis/posts/1236807336_257.jpg" alt="" width="614" height="428" /> Διαφωνώ κάθετα. Μπορεί το κτήριο αυτό να κτίσθηκε επί χούντας, παράνομα. Μπορεί να είναι ρημαγμένο. Μπορεί για κάποιους να είναι έκτρωμα. Δεν παύει όμως, και αυτό να αποτελεί πλέον ένα μέρος της σύγχρονης αρχιτεκτονικής ιστορίας του Ναυπλίου. Και αυτό δεν το λέω μόνο εγώ που δεν

Tagged , , Read More

Η σημερινή κατάσταση στο Μπούρτζι είναι ντροπή για το Ναύπλιο!!!

Με το άρθρο του "<strong>Αφησαν στην τύχη του το Μπούρτζι</strong>" ο δημοσιογράφος <strong>ΑΚΗΣ ΓΚΑΤΖΙΟΣ</strong> στην εφημερίδα <strong>ΕΘΝΟΣ</strong> κατακεραυνώνει τους αρμόδιους που επί χρόνια αδιαφορούν για τη τύχη της καστρονησίδας ΜΠΟΥΡΤΖΙ. <blockquote>Ντροπή για το Ναύπλιο και την ιστορία του αποτελεί η κατάσταση που επικρατεί σήμερα στην καστρονησίδα Μπούρτζι, που βρίσκεται στο λιμάνι της πόλης. Η εγκαταλειμμένη στην τύχη της νησίδα, που οχυρώθηκε κατά την περίοδο της πρώτης Ενετοκρατίας (1389-1540) και αποτελούσε αναπόσπαστο μέρος της ευρύτερης οχύρωσης της πόλης για πολλούς αιώνες, σήμερα δεν διαθέτει ούτε καν φύλακα. Το Μπούρτζι χρησίμευσε ως κατοικία των δημίων τα πρώτα χρόνια μετά την ανακήρυξη της Ανεξαρτησίας. Τη δεκαετία

Tagged , , Read More

“Άλλη Πρόταση”:Ελάτε να γνωρίσουμε την Ακροναυπλία

<img class="alignnone" src="http://f1115.mail.yahoo.com/ya/download?mid=1%5f243743%5fAIUPw0MAAIaOS1NlugHWlUOLnMo&pid=2&fid=Inbox&inline=1" alt="" width="261" height="369" /> Ο συνδυασμός <strong>Ναύπλιο η άλλη πρόταση,</strong> σας καλεί την <strong>Κυριακή 24/1/10 </strong> σε μια εκδήλωση με θέμα να γνωρίσουμε τον Αρχαιολογικό χώρο της Ακροναυπλίας,  να διεκδικήσουμε την ανάδειξη των ιστορικών μνημείων της πόλης μας. Το ραντεβού μας είναι στην <strong>Πλατεία της Αρβανιτιάς</strong> <strong>Κυριακή 24/1/2010</strong> και ώρα <strong>11.30</strong> για να περπατήσουμε τον Αρχαιολογικό χώρο, να γνωρίσουμε την ιστορία του, να ακούσουμε τις απόψεις σας και να καταθέσουμε τις σκέψεις μας, για τη ανάδειξη του ιστορικού μνημείου. <strong><em>Τέρμα στην αδιαφορία</em></strong> <strong>Ναύπλιο η άλλη πρόταση</strong> Μια πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση στην οποία θα συμμετέχω με μεγάλη

Tagged , , , , Read More

«Οίστρος Ακολασίας» … 14 χρόνια µετά…

<span style="float: left; margin-top: 0; color: firebrick; width: 38px; font-size: 56px; line-height: 48px;">Π</span>όσο επίκαιρο μπορεί να είναι ένα άρθρο που γράφτηκε το 1973 μπορείτε να το καταλάβετε μόνο αν το διαβάσετε. <img src="http://i176.photobucket.com/albums/w166/sxoliastis/Photo65.jpg" alt="" /> <blockquote> <p style="background: skyblue none repeat scroll 0 50%; color: darkgreen; float: right; width: 200px; height: 490px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px; margin-left: 10px; font-family: Verdana,Arial,Helvetica,Georgia; font-size: 28px; line-height: 26px; text-align: right; padding-bottom: 20px;">Το επιχειρηµατικό πνεύμα έχει µέσα του κάτι το αδίσταχτο. Στην Ελλάδα, <strong> τουριστική αξιοποίηση θα έπρεπε να σηµαίνει </strong> πρώτα απ’ όλα αξιοποίηση πνευµατική, καλλιτεχνική, ιστορική, εθνική.</p> <p style="text-align: justify;">Σύνθεση εµπνευσµένη, όπου Φύση κι’ ανθρώπινα χέρια συνεργάστηκαν

Read More